نوشتن یک شرح (توضیحات) شفاف و جامع اولین گام برای یک پروژه موفق است.

شرح باجزئیات به فریلنسرها کمک می­کند که پروژه شما را ارزیابی کنند و تصمیم بگیرند که چرا باید پیشنهاد دهند. جزئیات پروژه باید شفاف باشد بنابراین فریلنسرها می­توانند پیشنهادات باکیفیت خلق کنند، که در عوض بشما نشان می­دهند که چرا آن­ها فریلنسر مناسب برای کار هستند.

حال که درباره ارتباط بین شرح پروژه و پیشنهادات را یاد گرفته­ اید، این نکاتی را که برای شما داریم را دنبال کنید:

  1. خودتان یا شرکت خود را معرفی کنید:
 

این مورد به آزادکارها زمینه ه­ایی از آنچه که تجارت شماست و انجام می­دهید را ارائه می­دهد. اما مختصرش کنید! معرفی تک خطی بهتر است بنابراین شما می­توانید سریعا به نکات مهمتری برسید.

  1. هدف پروژه را بیان کنید:

فقط نگویید که من یک وبسایت لازم دارم، بلکه همچنین آنچه را که شما برای آن بکار می­برید را توضیح دهید. آیا هدف وبسایت برای ایجاد تعامل فروش یا تعامل اجتماعی می­باشد؟ برای آزادکارها کار کردن بر روی پروژه­ای که کاملا می­فهمند، آسان­تر خواهد بود.

  1. هدف یا اهدافی را که می­خواهید بدست آورید را به اشتراک بگذارید:

این مورد بیان می­کند که شما می­خواهید پروژه به چه شکل باشد. تاجای ممکن صریح باشید. آیا می­خواهید که جذابترین وبسایت را داشته باشید؟ آیا به ویدئو یا اسلایدری از تصاویر محصول نفیس بر روی صفحه خانگی نیاز دارید؟

  1. فرجه ارائه دهید:

فرجه به آزادکارها اجازه می­دهد که ارزیابی کنند که آیا می­توانند در چارچوب زمانی شما کار کنند.

  1. یادآوری­ها و منابع اضافه کنید:

آیا راهنمای سبک دارید؟ چقدر آزادی عمل به آزادکارها از لحاظ طراحی می دهید؟ آیا شما نمونه هایی دارید، آدرس وبسایت ها یا فایل­های ضمیمه را برای نمونه کار قرار دهید.

الهام نیاز دارید؟ نگاهی به شرح این پروژه بیاندازید و سعی کنید که نسخه خودتان را بنویسید:

پروژه خود را شرح دهید:

این پروژه توسعه وبسایت برای برند جدید غذای گربه می­باشد. ما خوراک با خصوصیات 100% طبیعی و آماده  برای گربه ها تولید می­کنیم.

ما وبسایتی ساخته ­شده در وردپرس نیاز داریم. ما نمونه مشابه سایت زیر برای برند خودمان نیاز داریم،

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط